Jankovy názory

...jsem z toho janek

Google
 
Web jankovy.nazory.cz

23.2.08

Radio Čina česky online


Když jsem byl malý, tak mě fascinoval rozhlas na krátkých vlnách. Lovil jsem česká vysílání BBC, Hlasu Ameriky, Radio Vatikán, Radio Tirana, Radio Peking, Radio Kanada, DeutchlandFunk, samozřejmě i po roce 1969 rušenou Svobodnou Evropu a další stanice. Měl jsem i tabulku s časy vysílání... Maoistická Radio Tirana i Radio Peking stála za to: "Soudrizi a prjátělé!" Radio Čina je dnes česky online. (Zdroj: Management Blog Petra Šnajdra)

Komentáře: 2:

V 17. července 2008 v 12:23 , Blogger WOLF řekl...

No posluchali jsme také... ale kod znás má NAHRÁVKY z btěchto stanic??? já sám mám úvodní vysílání Deutsche Welle, Volá Londýn a samnozřejmě Svodbodné evropy včetně "příměsí" všedypřítomnbých rušiček....Akorát - bohužel nemám ve svých záznamech začátek vysílání RFE které denně začínalo v 01h ráno na SV 415m(720Khz).Zde byla rušička vysoce výkonná (dokázala rušit dokonce +-9Khz od dané frekvence)takžekdyž "to spustilki"tak nebyla šance nic slkyšet ;-)

 
V 17. července 2008 v 12:24 , Blogger WOLF řekl...

omlovám se za překlepy,ale když občas píšu tak holt "klávesy" jsou mi malé ;-)

 

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka