Jankovy názory

...jsem z toho janek

Google
 
Web jankovy.nazory.cz

11.1.09

Nimbuzz: all-in-one IM

Jsem na Skype, jsem na ICQ, jsem na Facebooku, jsem na Twitteru..., tedy možná bych měl psát, kde nejsem. Na stolním PC používám pro komunikaci převážně Gmail. Mám v něm gadgety pro Gtalk a Twitter, v Gtalku mám propojení na ICQ, Twitter pak mám propojen s Facebookem. Skype mám z historických důvodů zatím jen na notebooku, ale to je jen z lenosti, protože domácí kancelář není stále ještě dokončená, a konfigurace PC nejsou zkonsolidované, neboť kovářova kobyla chodí bosa. Teď se do toho všeho zamíchal iPhone, takže na něm testuji all-in-one instant messenger Nimbuzz, který kombinuje Skype, MSN, Yahoo, ICQ, AIM, GTalk, Facebook a další služby.

Download Nimbuzz Mobile

Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka