Jankovy názory

...jsem z toho janek

Google
 
Web jankovy.nazory.cz

24.2.09

Gmail: globální několikahodinový výpadek

První příznaky mi reportoval klient již v 10:13, kdy měl problémy s připojením IMAP. V 11:15 mi Gmail hlásil: We're experiencing technical difficulties that may prevent your chats from being sent. O pár minut později mi doporučoval: Unable to reach Gmail. Please check your internet connection. Trying to reconnect now… Poté jsem zřejmě díky AJAX musel restartovat a nyní už přes hodinu mám v prohlížeči hlášení Server Error The server encountered a temporary error and could not complete your request. Please try again in 30 seconds. Ta druhá věta není ale vůbec vtipná... Pošta na iPhone via IMAP se ale bez problémů stahuje.

Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka