Jankovy názory

...jsem z toho janek

Google
 
Web jankovy.nazory.cz

14.9.07

Jak (ne)funguje web MŠMT a jeho odbor vnějších vztahů a komunikace

Pod Danou Kuchtovou se houpe křeslo v souvislosti s čerpáním peněz z Evropského sociálního fondu. Zavolal jsem včera po desáté hodině na odbor vnějších vztahů a komunikace MŠMT s žádostí o podrobnosti a ptal jsem se i na to, zda bude vydána k situaci tisková zpráva či svolána tisková konference. Pracovnice mě požádala, abych otázky poslal mailem, což jsem těsně před jedenáctou učinil s žádostí o alespoň částečnou odpověď do večera a také s žádostí o zařazení mé mailové adresy do adresáře odboru. Potvrzení o přečtení mi dorazilo po čtvrt na jednu. Do večera mi odpovědi nedorazily a tak článek vyšel s dovětkem: O situaci (...) se na webu MŠMT nic nedočteme. MŠMT je stále černou skříňkou a jeho tiskový odbor nebyl ve čtvrtek schopen operativně podat žádné informace.

Článků o situaci Dany Kuchtové a jejího ministerstva vyšlo dnes několik a v jednom z nich na iHNed byla zmínka o včerejší tiskové zprávě. Dnes po desáté hodině ale zpráva na webu MŠMT ještě nebyla. Takže další telefonát a následovala i omluva od dalšího pracovníka odboru, který tiskovou zprávu rozesílal včera večer před šestou hodinou rozesílal. Pokusím se shrnout některá zjištění do několika bodů:

  1. Odbor vnějších vztahů a komunikace MŠMT zřejmě nemá sdílený adresář kontaktů. Připomínám v této souvislosti, že s tiskovým odborem MŠMT jsem si za posledních 7-8 let, co se problematikou ICT v resortu školství zabývám, vyměnil možná už stovku mailů a měl s jeho pracovníky desítky telefonátů. To se týká i obou pracovníků, se kterými jsem byl dnes v kontaktu, s jedním komunikuji už možná 4-5 let.
  2. Odbor vnějších vztahů a komunikace MŠMT zřejmě nemá evidenci došlé e-mailové pošty.
  3. Pracovníci odboru vnějších vztahů a komunikace MŠMT nemají přístup do redakčního systému www.msmt.cz nebo s ním neumějí pracovat. Na dotaz, proč není tisková zpráva na webu, jsem dostal dnes po desáté hodině odpověď, že byla večer poslána mailem webmasterovi a ten asi už šel domů. Kolem půl jedenácté už tisková zpráva na webu byla.

Auuuu... Přitom jde o vysokoškolsky vzdělané jedince ve věku do třiceti let, u kterých jsou náklady na hodinu jejich práce v řádu tisíců... Omlouvám se za téměř komunální satiru.

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka